برای تو نازنینم.......!


من...

پایم خواب رفته

بیچاره

خسته ست

بیچاره من

که برای دیدن تو

خوابم نمی برد.

************

گریه کن از شهر چشات ، ابرای دلتنگی بره

بیُـفته از بوم دلت ، گلدون خشک خاطره

گریه کن این بغض سمج ، مشق شبش خط بخوره

اینجا کتابای دلا ، قصه هاش از گریه پُره

گریه کن این هق هق مست ، خواب سکوت رو بشکنه

خنده ی پشت گریه هات ، حرفای تازه می زنه

گریه کن ، از گریه نترس

پنجره داره این قفس

اینجا تو این بی کسی ها

لحظه ای هستم همه کس

گریه کن اینجا پیش من ، نشمُـره هیشکی اشکاتو

نشکـنه دنیای دروغ ، خلوت خوب دنیـاتو

اینجا سوال بی صـدا ، گریه داره جای جواب

هرکسی با درد خودش ، گوش می ده به حرف حساب

رو شـونه ی کوه غمام ، گریه کن ای ابر صبور

غصه رو از اینجا بشـور ، رود بره تا دریای دور

گریه کن ، از گریه نترس

پنجره داره این قفس

اینجا تو این بی کسی ها

لحظه ای هستم همه کس ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی،یاسر،سجاد،ندا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ق.ظ http://booyehgandom.persianblog.com

امیدوارم حالت خوب باشه
فضای وبلاگت خیلی با احساس به خصوص آهنگش،اگر یکی تنها باشه اشکش در میآید.این اولین وبلاگی هست که این جوری حسش کردم.نمی دونم چرا اینقدر کم پیام میگذارن.یه سری به ما هم بزن بگو اگه خواستی تبادل لینک یا لوگو داشته باشیم.مرسی
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد